Avāriju un bojājumu, kā arī citu pretenziju par kabeļtelevīzijas tīkla un interneta darbības tehnisko kvalitāti, gadījumos abonenti var vērsties SIA "SkaTVis" tehniskajā dienestā, zvanot dežūrējošam dispečeram pa tālr. mob. 28349972
E-pasts:
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
Dispečerdienests strādā katru dienu (ieskaitot brīvdienas un svētku dienas) no
9.00 līdz 21.00
ar pusdienu pārtraukumu no
13.00 līdz 14.00.
Brīvdienās un svētku dienās avāriju tehniskais dienests novērš tikai lielas kabeļu tīklu avārijas (dzīvojamo māju rajona, kvartāla vai vismaz veselas mājas mērogā).
Atsevišķu dzīvokļu bojājumus dispečerdienests reģistrē to turpmākai novēršanai darba dienās.
Apkalpošanas līmeņi
- „A” servisa līmenis ir iekļauts cenā:
- bojājumu novēršanas laiks – esošās vai nākamās darba dienas laikā, bet ne ilgāk kā noteikts Līgumā,
- bojājuma pieteikšanas laiks katru dienu no 9.00 līdz 21.00.
- „B” servisa līmenis. Piemaksa par profesionālu servisu ir 75% no pakalpojuma cenas
- bojājumu novēršanas laiks – 4 stundu laikā, bet ne ilgāk kā noteikts Līgumā,
- bojājuma pieteikšanas laiks - 9.00 - 21.00, brīvdienās/svētku dienās.